27 June 2018, 16:47
Update: Ontsteking vervangen / upgrade / problemen uitsluiten naar 123ignition. Ook bobine vervangen.
Distributie gecheckt, compressie opnieuw getest.
CO2 is torenhoog, zowel op benzine als LPG. Stelschroef carb maakt niets uit. Loopt veel te rijk.
Over carb gesproken: Daar zit een onafgedopt gat in. Zuigt valse lucht aan. Als je dat afsluit: Helpt niets.
Motor lijkt in stand benzine ook LPG te krijgen. Afsluitrelais werkt echter.
Ook in LPG veel te rijk mengsel.
Olie gecheckt: Niet verdund.
Nieuwe hypothese: LPG-verdamper of afsluitrelais is lek. Daardoor zijn er op LPG backfires gekomen. Die hebben de (net gereviseerde) carb op zijn donder gegeven. Daarbij is er een dopje afgevlogen, en het membraan beschadigd.
Distributie gecheckt, compressie opnieuw getest.
CO2 is torenhoog, zowel op benzine als LPG. Stelschroef carb maakt niets uit. Loopt veel te rijk.
Over carb gesproken: Daar zit een onafgedopt gat in. Zuigt valse lucht aan. Als je dat afsluit: Helpt niets.
Motor lijkt in stand benzine ook LPG te krijgen. Afsluitrelais werkt echter.
Ook in LPG veel te rijk mengsel.
Olie gecheckt: Niet verdund.
Nieuwe hypothese: LPG-verdamper of afsluitrelais is lek. Daardoor zijn er op LPG backfires gekomen. Die hebben de (net gereviseerde) carb op zijn donder gegeven. Daarbij is er een dopje afgevlogen, en het membraan beschadigd.