13 November 2018, 00:39
De mooiste ritten maak ik na een geslaagde reparatie! Waarvoor hartelijk dank aan Marc en Grey!
Ik bedoel, een leen - Colt van je vriendin is wel handig maar ik stap met pijn in mijn rug uit en ik zit de hele tijd te kijken of er misschien fietsers achter mijn A-stijl zitten. Volgens mij is die rechtopstaande voorruit van de 240 mede vanuit een veiligheidsaspect zo ontworpen. Je hebt een veel vrijer zicht.
Vanaf nu geen last meer van! De 240 is weer kurenvrij!
- stationair is weer in orde
- afslaan bij afremmen is niet meer aan de orde
- geen gestotter meer!
Het enige is misschien dat hij het wat later opneemt bij optrekken in z'n één ... Wordt vast beter als ik precies afstel met een voelerblaadje.
Ik bedoel, een leen - Colt van je vriendin is wel handig maar ik stap met pijn in mijn rug uit en ik zit de hele tijd te kijken of er misschien fietsers achter mijn A-stijl zitten. Volgens mij is die rechtopstaande voorruit van de 240 mede vanuit een veiligheidsaspect zo ontworpen. Je hebt een veel vrijer zicht.
Vanaf nu geen last meer van! De 240 is weer kurenvrij!
- stationair is weer in orde
- afslaan bij afremmen is niet meer aan de orde
- geen gestotter meer!
Het enige is misschien dat hij het wat later opneemt bij optrekken in z'n één ... Wordt vast beter als ik precies afstel met een voelerblaadje.
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]