17 December 2018, 21:19
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 December 2018, 21:33 door Marc1970.)
Ik kan mee ook niet voorstellen dat de verdamper heel veel geeft om stroomrichting van koelwater. Zolang er maar water is om de warmteonttrekking van het verdampende gas te compenseren. ALs er koud of lauw water langsstroomt, zoals tijdens de eerste kilometer, maakt dat ook niet uit.
Misschien heb je een draadje losgemaakt, slangetje vergeten, iets wat op breken stond brak af, iets onnozels.
Als je, zonder het slangenverhaal, zou zeggen: mijn motor stopt op LPG na 5 km maar op benzine doet ie het nog, zou ik bij de bobine gaan kijken. Slechte bobines warmen op tot de vonk te zwak wordt om LPG te ontsteken. Benzine ontbrandt wat makkelijker.
Misschien heb je een draadje losgemaakt, slangetje vergeten, iets wat op breken stond brak af, iets onnozels.
Als je, zonder het slangenverhaal, zou zeggen: mijn motor stopt op LPG na 5 km maar op benzine doet ie het nog, zou ik bij de bobine gaan kijken. Slechte bobines warmen op tot de vonk te zwak wordt om LPG te ontsteken. Benzine ontbrandt wat makkelijker.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969