B21-Kjet?? Zeker. Zijn gevoelig voor valse lucht en er zitten wat sensoren in die de temperatuur van het blok in de gaten houden. Die geven weer signalen door aan de computer (als je van een computer mag spreken) en daar zit hem volgen mij in. De K-jet is een leuke injectie toen het nog nieuw was maar als je er een storing in krijgt is het meestal zoeken naar een speld. Kabelbreuk is ook een ding en zoek maar uit waar het zit. De stappen motor geeft ook wel is problemen net zoals de luchtweger die niet meer goed werkt of misschien wel door een backfire krom is geslagen, tenminste als je op gas rijd is die kan aanwezig.
Hij zal echt naar een specialist moeten met de auto om hem goed te laten draaien op de K-jet. Het is erg lastig om vanaf hier een diagnose te kunnen stellen.
Ik heb zelf ook een B21K-jet in mijn 82er 245. Die loopt nu op dit moment perfect maar ik heb een tijd gehad dat ik dat ding vervloekte.
Hij zal echt naar een specialist moeten met de auto om hem goed te laten draaien op de K-jet. Het is erg lastig om vanaf hier een diagnose te kunnen stellen.
Ik heb zelf ook een B21K-jet in mijn 82er 245. Die loopt nu op dit moment perfect maar ik heb een tijd gehad dat ik dat ding vervloekte.