27 December 2018, 23:06
Slang bij dat pijltje is idd van stuurbekrachtiging, niet van remcilinder. Jouw motorruim is niet vreemd vies trouwens. Zit er een beschermplaat onder de motor of kijk je tussen de motor en de koelvin direct op de straat? Zonder plaat spat het wel meer lijkt mij.
Ik wil het niet bagatelliseren maar nieuwe outo's 'geuren' nieuw, oude auto's stinken oud ...
Ik vind een half uur trouwens wel lang. Alles in de auto is meestal na tien minuten wel op bedrijfstemperatuur. Daarom denk ik eigenlijk eerder aan een smeltend relais / verbindingsstuk of iets anders elektrisch. Misschien van iets wat je bij koud weer eerder gebruikt zoals achterruitverwarming, verwarmde spiegels, stoelverwarming?
Wat heeft je broer allemaal 'uitgeprobeerd' wat jij niet zo snel gebruikt? ; )
Ik wil het niet bagatelliseren maar nieuwe outo's 'geuren' nieuw, oude auto's stinken oud ...
Ik vind een half uur trouwens wel lang. Alles in de auto is meestal na tien minuten wel op bedrijfstemperatuur. Daarom denk ik eigenlijk eerder aan een smeltend relais / verbindingsstuk of iets anders elektrisch. Misschien van iets wat je bij koud weer eerder gebruikt zoals achterruitverwarming, verwarmde spiegels, stoelverwarming?
Wat heeft je broer allemaal 'uitgeprobeerd' wat jij niet zo snel gebruikt? ; )
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]