31 December 2018, 10:53
Mijn excuses voor de late reactie. Bedankt voor het meedenken!
Ik heb nog even doorgevraagd aan mijn broer en vermoed dat het inderdaad iets elektrisch is. De geur was alleen te ruiken in de auto zelf. En ik had ook het idee dat de geur nog te ruiken was bij de knoppen op het dashboard. Gisteravond pas in de gelegenheid geweest een stukje te rijden en na 5 minuten vielen de koplampen uit zodra ik de achteruit ramenwisser gebruikte... Een paar seconden daarna deden ze het gelukkig weer.
Zojuist met de garage gebeld en die vermoed ook kortsluiting. Hij haalt woensdag de auto met autoambulance op. Voor de zekerheid ontkoppel ik toch maar de accu. Is het voldoende om alleen de negatieve pool los te maken?
Fijne jaarwisseling!
Ik heb nog even doorgevraagd aan mijn broer en vermoed dat het inderdaad iets elektrisch is. De geur was alleen te ruiken in de auto zelf. En ik had ook het idee dat de geur nog te ruiken was bij de knoppen op het dashboard. Gisteravond pas in de gelegenheid geweest een stukje te rijden en na 5 minuten vielen de koplampen uit zodra ik de achteruit ramenwisser gebruikte... Een paar seconden daarna deden ze het gelukkig weer.
Zojuist met de garage gebeld en die vermoed ook kortsluiting. Hij haalt woensdag de auto met autoambulance op. Voor de zekerheid ontkoppel ik toch maar de accu. Is het voldoende om alleen de negatieve pool los te maken?
Fijne jaarwisseling!
Grijze 1993 Volvo 240 Polar U9