8 January 2019, 12:19
Bedankt voor de reactie. Ik heb nog eens goed naar de carburateur gekeken en zie dat het stelschroefje van de gasklep helemaal niet de nok van de choke kan aanraken, zit wel een cm tussen (https://postimg.cc/21Kd7ZdH). Dit ga ik eerst maar eens fixen.
Heb het gat wel al eens dicht gemaakt, maar inderdaad gaat er niet echt beter van lopen. Zit geen schroefdraad in o.i.d. maar kan het wellicht nog eens proberen en wat langer dicht laten zitten. Lijkt mij in ieder geval ook vreemd dat hij zoveel valse lucht aan zou moeten zuigen.
Bedankt voor de tips, ik ga er mee aan de gang!
Ah ja zie inderdaad dat dit niet het goeie kopje is om dit soort vragen te plaatsen haha. Voor de volgende keer.
Heb het gat wel al eens dicht gemaakt, maar inderdaad gaat er niet echt beter van lopen. Zit geen schroefdraad in o.i.d. maar kan het wellicht nog eens proberen en wat langer dicht laten zitten. Lijkt mij in ieder geval ook vreemd dat hij zoveel valse lucht aan zou moeten zuigen.
Bedankt voor de tips, ik ga er mee aan de gang!
Ah ja zie inderdaad dat dit niet het goeie kopje is om dit soort vragen te plaatsen haha. Voor de volgende keer.
Volvo 244 GL - 1980 (B230FK - TD04 16T)
Volvo 244 GLT - Turbo - 1983 (B21ET)
Volvo 940 - LPT station - 1998
Volvo 244 GLT - Turbo - 1983 (B21ET)
Volvo 940 - LPT station - 1998