Jawel, het contact nokvolgers/nokkenas worden gesmeerd door de rondvliegende olie onderin, en de olie die langs de gaten vd stoters terug stroomt naar het carter.
De olie komt omhoog door één van de steuntjes vd tuimelaaras, gaat door die as (is gewoon een buis) en vloeit dan bij elke tuimelaar door een klein gaatje naar buiten.
Er komt daar zoveel olie omhoog dat zelfs bij handmatig ronddraaien vd krukas de olie uit de gaatjes omhoog komt.
Daar is iets niet goed met dat blok, bovenin is het ene spetterende oliebende als het goed is. En het hoort te tikken, van de klepspeling, en van het typische B18 naaimasjien geluid.
De olie komt omhoog door één van de steuntjes vd tuimelaaras, gaat door die as (is gewoon een buis) en vloeit dan bij elke tuimelaar door een klein gaatje naar buiten.
Er komt daar zoveel olie omhoog dat zelfs bij handmatig ronddraaien vd krukas de olie uit de gaatjes omhoog komt.
Daar is iets niet goed met dat blok, bovenin is het ene spetterende oliebende als het goed is. En het hoort te tikken, van de klepspeling, en van het typische B18 naaimasjien geluid.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969