Eén van de boutgaten is groter. Als de tekeningen in het Volvo boek accuraat zijn (duh) is het de tweede van achter.
Bij deze kale kop https://www.oudevolvo.nl/blog/2010/03/05...8-gekocht/ zie je bij de eennalaatse post dat het gat wat wijder is, en dat er een schuin stuk gietijzer omhoog komt. Hierin is de olieboring gemaakt. Hij komt bij de middelste cilinderkopbout omhoog uit het onderblok. Koppakking heeft daarvoor een uitsnede, die kan hoedanook alvast niet verkeerd om zitten.
Bij deze kale kop https://www.oudevolvo.nl/blog/2010/03/05...8-gekocht/ zie je bij de eennalaatse post dat het gat wat wijder is, en dat er een schuin stuk gietijzer omhoog komt. Hierin is de olieboring gemaakt. Hij komt bij de middelste cilinderkopbout omhoog uit het onderblok. Koppakking heeft daarvoor een uitsnede, die kan hoedanook alvast niet verkeerd om zitten.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969