9 May 2019, 18:13
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 9 May 2019, 18:13 door UraniumFever.)
Het relais vervangen is inderdaad het probleem niet, de kosten ook niet, maar degene die ik dus als reserve had was dus helaas degene die stuk is. Maar toch is die ook stilgevallen met het oude relais, dus er moet ergens nog iets anders zitten, vandaar het niet zo zeker zijn om er meteen maar een stuk mee rond te gaan rijden alleen. Verder heb ik nooit problemen gehad met de auto of het was 2 keer ergens tegenaan schoppen en het werkt weer, wat dat betreft heb ik in de 240 zeker vertrouwen.
Temp moet ik morgen kijken, nu niet lang laten draaien dus die heeft niet echt de kans gekregen om te stijgen, staat voor een drukke flat. Vandaag niemand bij de hand om e.v.t. te duwen mocht ie toch stilvallen bij een stukje rijden, dat heb ik morgen wel als het goed is, en anders is er op vrijdag meestal wel ruimte op die parkeerstrook om wat voor en achteruit te testen voordat ik echt ga rijden.
Anyway, volgende week dus maar een checkup laten doen, beurtje, apk en dan kan die hopelijk binnenkort weer naar Tsjechië op en neer :-)
Temp moet ik morgen kijken, nu niet lang laten draaien dus die heeft niet echt de kans gekregen om te stijgen, staat voor een drukke flat. Vandaag niemand bij de hand om e.v.t. te duwen mocht ie toch stilvallen bij een stukje rijden, dat heb ik morgen wel als het goed is, en anders is er op vrijdag meestal wel ruimte op die parkeerstrook om wat voor en achteruit te testen voordat ik echt ga rijden.
Anyway, volgende week dus maar een checkup laten doen, beurtje, apk en dan kan die hopelijk binnenkort weer naar Tsjechië op en neer :-)