26 June 2006, 21:11
MP schreef:Ok, soort van wannabee GLT dus.Ik weet het en ik schaam me diep
Volvo heeft die grapjes wel meer uitgevoerd met de GL Blackline modelletjes.
't Is eigenlijk dus een verschrikkelijke daad die je hebt verricht met het plukken van zo'n zeldzaam soort.
Ik ben bang dat ik toch nog effe in mijn eigen gebakkie blijf rondrijden.
Maar zeg nou zelf als je een gratis 240 krijgt met een B23A dan is "o wat een zeldzaam model" niet het eerste waar je aan denkt.Maar binnenkort rijden we hem naar een vriend die plek zat heeft en dan mag hij daar staan tot iemand zin heeft om hem op te knappen, als die dag ooit komt.
Peter Timmer schreef:Wat moet er trouwens aan die GLS gerestaureerd worden? Op de plaatjes ziet er allemaal best hard uit. Niet te geloven dat je dat ding daar bij jullie niet kwijt kan. Ik ben in staat om direct in de auto te stappen, aanhanger aanhaken en dat ding op te halen :lol: 8)Er zaten heel wat deukjes in toen ik hem kreeg, die zie je niet zo goed op de foto's. Verder roestgaten bij de achterwielen. Verder valt het mee, de bodem is iig hard. Maar ik heb hem dus al bijna helemaal kaal geplukt.. Geen deuren, geen interieur, bijna alles wat voor de voorruit zit is weg op wat draadjes en leidingen na. Ongeveer het enige bruikbare wat er nog op zit is de voorruit, zijruiten achter, achteras en het binnendak. De rest was of stuk of om andere redenen onbruikbaar.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98

