18 May 2019, 09:33
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 May 2019, 09:34 door Grey240Polar.)
Inmiddels weer 3000 km op de teller erbij.
De druk op het koelsysteem (zelfs bij steenkoude motor een behoorlijke sis bij het eraf draaien van de dop van het expansievat) heb ik opgelost. Dit kwam door een vast zittend ventiel in de dop. Toen ik die indrukte kwam er wat vuil uit en nu doet die weer zijn werk. Geen koelwaterverlies meer.
Om de één of andere reden is het olieverlies ook minder geworden, er is weer sprake van zweten en niet meer van druppelen. Rara...
De druk op het koelsysteem (zelfs bij steenkoude motor een behoorlijke sis bij het eraf draaien van de dop van het expansievat) heb ik opgelost. Dit kwam door een vast zittend ventiel in de dop. Toen ik die indrukte kwam er wat vuil uit en nu doet die weer zijn werk. Geen koelwaterverlies meer.
Om de één of andere reden is het olieverlies ook minder geworden, er is weer sprake van zweten en niet meer van druppelen. Rara...
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47