Mooi man! Ik denk ergens bij 666 promille (K&N flowt de helft beter dan papier zeggen ze, en de inverse van anderhalf is 2/3!) Of je zet er de Volvo papieren filters op.
White grease blijft meest wel op z'n plek , maar bijna alle vetten zweten olie uit na x jaar. Teveel olie in de verdeler komt ooit een keer op de contactpuntjes terecht, en dat gaat daar dan akelig inbranden. Het enige vet wat in de verdeler thuishoort is een flinterdun laagje Bosch 5700002025 op de nokken.
Maar ik vet de nokken met willekeurig plakvet in.
Inspiratie: http://www.glenn-ring.com/bosch/
Tinustuning heeft SU gasmengstukken met een andere opzet, misschien werken die beter van stationair tot volgas. En er zijn LPG verdampers die niet zoals de OMVL zelf motorvacuum voelen, maar met een apart slangetje op het spruitstuk aangesloten zijn. Zou kunnen dat die ook wat beter en steady LPG flowen bij open filters.
Tenslotte, wat je eigenlijk hebt is een probleem met 'oppakken' over een enorm toerengebied. Misschien is er nog wat te ruttelen met de gasklepopeningen, de 50/50% vacuumverdeling over de SU, en de A en B afstelschroeven vd OMVL: https://www.vogelsautogas.nl/uploads/58/...per%20.pdf
White grease blijft meest wel op z'n plek , maar bijna alle vetten zweten olie uit na x jaar. Teveel olie in de verdeler komt ooit een keer op de contactpuntjes terecht, en dat gaat daar dan akelig inbranden. Het enige vet wat in de verdeler thuishoort is een flinterdun laagje Bosch 5700002025 op de nokken.
Maar ik vet de nokken met willekeurig plakvet in.
Inspiratie: http://www.glenn-ring.com/bosch/
Tinustuning heeft SU gasmengstukken met een andere opzet, misschien werken die beter van stationair tot volgas. En er zijn LPG verdampers die niet zoals de OMVL zelf motorvacuum voelen, maar met een apart slangetje op het spruitstuk aangesloten zijn. Zou kunnen dat die ook wat beter en steady LPG flowen bij open filters.
Tenslotte, wat je eigenlijk hebt is een probleem met 'oppakken' over een enorm toerengebied. Misschien is er nog wat te ruttelen met de gasklepopeningen, de 50/50% vacuumverdeling over de SU, en de A en B afstelschroeven vd OMVL: https://www.vogelsautogas.nl/uploads/58/...per%20.pdf
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969