Nu begrijp ik je opmerking:
Mijn fout, ik dacht dat je los bedoelde, als in los/vast. duhhhh.
![[Afbeelding: IMG_0026_2-1.jpg]](http://i214.photobucket.com/albums/cc293/ropo_01/IMG_0026_2-1.jpg)
Voor het afstellen op LPG ben ik bij https://freddycane.nl/ in Gorredijk geweest.
Soort BCCP, maar dan nog van de oude stempel.
Hij heeft de verdamper zowel als met apparatuur, als op gehoor en gevoel afgestel.
En iid, wat hij ook aanraadde is zoals jij het beschrijft ( eerst de hoofdstelschroef in de gasslang helemaal open en vervolgens net zo lang indraaien totdat je het toerental hoort zakken).
Hij vertelde dat ze dat wel eens deden met een stuk tuinslang op de stelschroef en dan al rijdend bij constante snelheid de stelschroef verdraaien.
(Moet dan wel met de motorkap open?!? denk ik, of iig een stukje)
Ga nog wat spelen met de stelschroef en stationairschroef.
Citaat:Die open k&n filters zitten zeker los op de su carbs?
Mijn fout, ik dacht dat je los bedoelde, als in los/vast. duhhhh.
![[Afbeelding: IMG_0026_2-1.jpg]](http://i214.photobucket.com/albums/cc293/ropo_01/IMG_0026_2-1.jpg)
Voor het afstellen op LPG ben ik bij https://freddycane.nl/ in Gorredijk geweest.
Soort BCCP, maar dan nog van de oude stempel.
Hij heeft de verdamper zowel als met apparatuur, als op gehoor en gevoel afgestel.
En iid, wat hij ook aanraadde is zoals jij het beschrijft ( eerst de hoofdstelschroef in de gasslang helemaal open en vervolgens net zo lang indraaien totdat je het toerental hoort zakken).
Hij vertelde dat ze dat wel eens deden met een stuk tuinslang op de stelschroef en dan al rijdend bij constante snelheid de stelschroef verdraaien.
(Moet dan wel met de motorkap open?!? denk ik, of iig een stukje)
Ga nog wat spelen met de stelschroef en stationairschroef.
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)