6 June 2019, 00:59
Hoi Marleen,
Ik ben zelf al bijna 20 jaar lid, dus lijk misschien niet objectief.
Het lidmaatschap kost €44,50 per jaar. Daarvoor krijg je inderdaad een mooi verenigingsblad, en kun je deelnemen aan allerlei activiteiten, zoals sleuteldagen, workshops en toerritten. Bovendien kun je bij sommige leveranciers met korting kopen.
Ik heb er zelf wel allerlei leuke gesprekken met andere liefhebbers gehad.
Het beste lijkt het mij om gewoon eens een keertje vrijblijvend kennis te maken. Bijvoorbeeld tijdens een VKB.
Samen sta je sterker. Om deze reden ben ik zelf bij verschillende verenigingen aangesloten. Ik vind dat zelf de kosten waard.
Succes met je afweging.
Met vriendelijke groet,
Carlo
Ik ben zelf al bijna 20 jaar lid, dus lijk misschien niet objectief.
Het lidmaatschap kost €44,50 per jaar. Daarvoor krijg je inderdaad een mooi verenigingsblad, en kun je deelnemen aan allerlei activiteiten, zoals sleuteldagen, workshops en toerritten. Bovendien kun je bij sommige leveranciers met korting kopen.
Ik heb er zelf wel allerlei leuke gesprekken met andere liefhebbers gehad.
Het beste lijkt het mij om gewoon eens een keertje vrijblijvend kennis te maken. Bijvoorbeeld tijdens een VKB.
Samen sta je sterker. Om deze reden ben ik zelf bij verschillende verenigingen aangesloten. Ik vind dat zelf de kosten waard.
Succes met je afweging.
Met vriendelijke groet,
Carlo
Volvo 240 sedan - 1984 *** Rover 2300 - 1981 *** Rover 3500 - 1981 *** SMV 8 (1958), 10 (1963) en 440 (1977) caravans