27 June 2006, 11:03
Tja, ik wil niet de knuppel in het hoenderhok gooien. Maar ik doe 't toch.
De Volvo 200 is niks meer dan een grote facelift op een 140/164, dus het is vreemd om dit apart te beschouwen.
Da's hetzelfde als een Volvo 66 forum beginnen en dan niet kijken naar de DAF 44/46/55/66.... Da's eigenlijk vreemd.
Een 144 uit 1974 is vanaf het schutbord naar achter zowat identiek aan een 244 van het jaar daarop.
En wat dacht je van de laatste 164'ers:
![[Afbeelding: th_164Emy75.jpg]](http://i75.photobucket.com/albums/i303/maurice1974/th_164Emy75.jpg)
Die werd nog een jaartje parallel aan de 240-serie verkocht in de USA inclusief alle modelwijzigingen van die serie (zover dat paste). Let maar op die klimrekhoofdsteunen.
De Volvo 200 is niks meer dan een grote facelift op een 140/164, dus het is vreemd om dit apart te beschouwen.
Da's hetzelfde als een Volvo 66 forum beginnen en dan niet kijken naar de DAF 44/46/55/66.... Da's eigenlijk vreemd.
Een 144 uit 1974 is vanaf het schutbord naar achter zowat identiek aan een 244 van het jaar daarop.
En wat dacht je van de laatste 164'ers:
![[Afbeelding: th_164Emy75.jpg]](http://i75.photobucket.com/albums/i303/maurice1974/th_164Emy75.jpg)
Die werd nog een jaartje parallel aan de 240-serie verkocht in de USA inclusief alle modelwijzigingen van die serie (zover dat paste). Let maar op die klimrekhoofdsteunen.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130

