Wat Dopski zegt.
De meeste oudjes die ik ken hadden enkel een kabelboom uit een LH2.4 240 en daarmee hun B230XX draaiende.
Mijn blauwe turbo had geen snelheidssignaal en draaide daarmee niet hoger stationair. Ik weet dat Nicky ook geen snelheidssignaal had, maar dat zijn witte turbo juist weer wel hoog stationair liep na flink stampen. Waar het verschil in zit weet ik niet.
Mooie wieltjes op foto 1 en 2 overigens. Komen deze er weer terug op? Eventueel een beter foto hiervan?
Succes met de laatste loodjes. Het wordt in ieder geval een auto met een (speciaal) verhaal!
Dat is de BDP (bovenste dode punt) sensor.
De meeste oudjes die ik ken hadden enkel een kabelboom uit een LH2.4 240 en daarmee hun B230XX draaiende.
Mijn blauwe turbo had geen snelheidssignaal en draaide daarmee niet hoger stationair. Ik weet dat Nicky ook geen snelheidssignaal had, maar dat zijn witte turbo juist weer wel hoog stationair liep na flink stampen. Waar het verschil in zit weet ik niet.
Mooie wieltjes op foto 1 en 2 overigens. Komen deze er weer terug op? Eventueel een beter foto hiervan?
Succes met de laatste loodjes. Het wordt in ieder geval een auto met een (speciaal) verhaal!
(16 October 2019, 22:28)EduardW schreef: Dank voor de reacties, is het snelheidssignaal niet de sensor op het vliegwiel? Want die hebben mijn broer en ik ingebouwd (samen met het juiste vliegwiel.)
Dat is de BDP (bovenste dode punt) sensor.

