12 April 2020, 16:14
De teneur uit jullie reacties is toch wel dat ik eerst maar eens de conditie van mijn eigen motor moet checken. Waarom dit doen als ik inderdaad nog in goede conditie ben met de huidige motor?
Ik zag een filmpje voorbijkomen. https://www.youtube.com/watch?v=B0UtDN0nLXw
De man legt het wel uit maar ik begrijp niet goed waarom hij de motor 15 seconden laat lopen met zijn bougies een hele slag losgedraaid ...
Verder haalt hij de injectors los. Dat hoef ik toch niet te doen als ik de zekering van de benzinepomp loshaal?
Maakt het verder nog iets uit dat ik op LPG rijdt? [Auto start op benzine en schakelt na 10 seconden over op gas.]
Ik zag een filmpje voorbijkomen. https://www.youtube.com/watch?v=B0UtDN0nLXw
De man legt het wel uit maar ik begrijp niet goed waarom hij de motor 15 seconden laat lopen met zijn bougies een hele slag losgedraaid ...
Verder haalt hij de injectors los. Dat hoef ik toch niet te doen als ik de zekering van de benzinepomp loshaal?
Maakt het verder nog iets uit dat ik op LPG rijdt? [Auto start op benzine en schakelt na 10 seconden over op gas.]
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]