16 March 2005, 17:42
Peter Timmer schreef:Ik ben het hier niet mee eens. Heb mij ook alleen maar ingeschreven om dit te kunnen melden. Als je zonodig naar een ander forum wil, dan betaat er ook nog zoiets als een volvo forum, waar een aparte hoek is voor onze auto's. Verder vind ik dat het wel heel erg lijkt op iets bekends. Wees dan iig creatief en bedenk en nieuwe uitstraling.Maar het ergste vind ik dat alle informatie die er te vinden is, nog meer versnipperd over het web ligt te waaien. We waren net goed op weg om alles te bundelen.
Met alle respect. Je kan niet van mij verwachten dat ik dit hele forum kan indelen in ??n enkel avondje op basis van wat ik weet. Lijkt mij niet raar dat ik voor nu om enkel wat te experimenteren, meningen te horen maar ook om de redenen die PePe aangeeft even snel de indeling van een bekende site (!) heb afgekeken. Alles is zogezegd te veranderen. En hier mag je gewoon je mening geven. Er wordt dan ook nog iets mee gedaan, of de mogelijkheid wordt je geboden er iets aan/mee te doen.
Let wel, we praten hier niet over een club danwel register of iets dergelijks, maar een 'web-community' in de kinderschoenen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"