Ik las ergens dat de kabelboom vd 740/940 een beetje te uitgebreid is voor de 240. Er zitten allerlei niet-injectie draden en stekkers in verwerkt, maar goed die moet je dan maar ergens wegfrommelen.
Volgens mij heb ik wel s plaatjes gezien van uitgeplozen kabelbomen die een hele woonkamer vullen.
Op Turbobricks staan allerlei verhalen van mensen die LH2.4 in een Kjet auto zetten en daarbij behoorlijk wat losse eindje draad over houden: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=230687
De bedrading lijkt mij veruit het lastigst van deze motorwissel, ik stel voor dat je voor de collega die van elektra houdt alvast een biertje extra koud zet.
Een custom kabelboom is misschien de snelste weg naar succes: https://www.elbertbos.nl/index.php/nl/hi...pathway-44
Berichtjes worden een beetje overvol.
Volgens mij heb ik wel s plaatjes gezien van uitgeplozen kabelbomen die een hele woonkamer vullen.
Op Turbobricks staan allerlei verhalen van mensen die LH2.4 in een Kjet auto zetten en daarbij behoorlijk wat losse eindje draad over houden: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=230687
De bedrading lijkt mij veruit het lastigst van deze motorwissel, ik stel voor dat je voor de collega die van elektra houdt alvast een biertje extra koud zet.
Een custom kabelboom is misschien de snelste weg naar succes: https://www.elbertbos.nl/index.php/nl/hi...pathway-44
Berichtjes worden een beetje overvol.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969