17 June 2020, 22:18
Ja nee de injectie en de ontsteking werken samen, de computers delen op meerdere punten data. Vooral het RPM signaal heeft de LH2.4 erg nodig.
Hier ene Ipdown die LH2.4 zonder EZK aan de praat heeft gekregen: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=288874 in ongeveer dezelfde situatie als waar jij zit. Lijkt erop dat ie het Hall signaal uit de verdeler gewoon op pin 1 van de LH2.4 ECU zet bij wijze van RPM signaal, en rijden maar. Jammergenoeg zijn de foto's van het topic weg.
Dat is nogal een verrassende ontdekking. Ipdown weet wel ongeveer hoe alles in elkaar steekt: https://ipdown.net/jetronic.info/tiki-in...d+Diagrams
Dit advies is waard wat je ervoor betaald hebt, maar probeer s wat.
Hier ene Ipdown die LH2.4 zonder EZK aan de praat heeft gekregen: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=288874 in ongeveer dezelfde situatie als waar jij zit. Lijkt erop dat ie het Hall signaal uit de verdeler gewoon op pin 1 van de LH2.4 ECU zet bij wijze van RPM signaal, en rijden maar. Jammergenoeg zijn de foto's van het topic weg.
Dat is nogal een verrassende ontdekking. Ipdown weet wel ongeveer hoe alles in elkaar steekt: https://ipdown.net/jetronic.info/tiki-in...d+Diagrams
Dit advies is waard wat je ervoor betaald hebt, maar probeer s wat.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969