30 June 2020, 10:31
(24 May 2020, 16:00)Marc1970 schreef: Met 123 kan je de ontstekingskant wel wegstrepen denk ik. Lijkt er belachelijk veel benzine uit de uitlaat te komen of zwarte rook tijdens het starten?
Aan de carburateurkant heb je de choke en 'verhoogd stationair' afstelling (kabel los?), valse lucht langs de choke, dat zijn zo'n beetje de suggesties van het handboek TP11740. Is het membraan vd naaldschuif kapot?
Als de membraan gescheurd is loopt hij ook warm niet lekker. Althans, ik heb 2x meegemaakt dat die gescheurd is (aftermarket membraan was geen goede kwaliteit). Starten en lopen ging prima, alleen helemaal geen vermogen. Toen met een pasje van 30-50 kmh naar huis gereden. (Pierburg carb).
Met deze symptomen lijkt het dus aan iets anders te liggen.
Gr, Henry
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***