31 July 2020, 08:22
Er zijn kant en klare producten voor: Mudguards noemt men ze op de site Volvovogue.com. Ik heb ze 12 jaar geleden ook daar al eens gekocht. De pasvorm is goed en mbt een föhn en verwarmen krijg je ze mooi in de wielkasten waar je ze met 4 schroeven vastboord, iets kit onder de rand en ze sluiten de kast goed af voor water/pekel/opspattend vuil etc.
Ik wou ze daar nu weer bestellen voor de 240 van mijn zoon, maar als je naar de shop gaat gebeurt er niets. Ik denk dat ze uit de lucht zijn.
Bovendien bestaat er ook een aluminium variant van het Finse Lokari, hiermee heb ik zelf geen ervaring.
groet,
Kogelman
Ik wou ze daar nu weer bestellen voor de 240 van mijn zoon, maar als je naar de shop gaat gebeurt er niets. Ik denk dat ze uit de lucht zijn.
Bovendien bestaat er ook een aluminium variant van het Finse Lokari, hiermee heb ik zelf geen ervaring.
groet,
Kogelman
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2