13 November 2020, 14:03
Dag allen, ten eerste bedankt voor jullie uitgebreide reacties! Om terug te komen op BartJu, ik denk dat de meters wel accuraat zijn. De brandstofmeter geeft gewoon vol aan als de tank helemaal vol zit. Ook de temp meter is gewoon accuraat, af en toe een tikkeltje onder het midden maar ik denk dat dat normaal is. Auto heeft sinds mijn bezit niet stil gestaan, er wordt elke dag mee gereden. Ik tank Euro98. Handboek heb ik (nog) niet, misschien eens achteraan gaan.
Grey240Polar, bedankt voor de suggesties! Als ik de vlotter met de intank pomp vervang dan zou je dus eigenlijk alle problemen oplossen, of zie ik hier iets over het hoofd? Bij RenDparts had ik een vlotter gevonden van 52 euro, daar zitten als het goed is ook de aanzuigleidingen in? Heb wat filmpjes gevonden en het zag er wel OK uit om zelf te vervangen, hebben mensen hier slechte ervaringen mee? En is het dan ook aan te raden om net als Grey240Polar gelijk de intank pomp te vervangen?
Ik denk dat die tankinhoud inderdaad wel klopt bij nader inzien. Bedankt voor de hulp!
Grey240Polar, bedankt voor de suggesties! Als ik de vlotter met de intank pomp vervang dan zou je dus eigenlijk alle problemen oplossen, of zie ik hier iets over het hoofd? Bij RenDparts had ik een vlotter gevonden van 52 euro, daar zitten als het goed is ook de aanzuigleidingen in? Heb wat filmpjes gevonden en het zag er wel OK uit om zelf te vervangen, hebben mensen hier slechte ervaringen mee? En is het dan ook aan te raden om net als Grey240Polar gelijk de intank pomp te vervangen?
Ik denk dat die tankinhoud inderdaad wel klopt bij nader inzien. Bedankt voor de hulp!