26 April 2021, 19:53
Bedankt voor je reactie dop!
Ik ga me idd focussen op LPG. Hij rijdt nu 15 AFR als ik 60 km/h cruise.
De AFR meter zit gewoon in mijn dashboard dus ik kijk lekker mee.
Bij het gas intrappen en dus ook het pingelen wordt hij ook niet arm (getal blijft laag, tussen 13.5 en 14.2) .
Ik heb net nog even onder de kap van de stroomverdeler gekeken en daar viel me wel wat op.
Op het asje waar de rotor op zit is best wat axiale maar ook radiale speling te voelen, ik kan hem gewoon een klein beetje heen en weer draaien. Is dat normaal?
Verder voelt het niet als lagerspeling maar puur speling tussen de tandwielen lijkt wel.
Ik heb bij mijn motorswap van B200F(met carbu) gewoon die stroomverdeler op mijn "nieuwe" B230K geplakt
ik neem aan dat alle meeloopassen uit de B2xx gelijk zijn, niet?
mvg,
Bromtol
Ik ga me idd focussen op LPG. Hij rijdt nu 15 AFR als ik 60 km/h cruise.
De AFR meter zit gewoon in mijn dashboard dus ik kijk lekker mee.
Bij het gas intrappen en dus ook het pingelen wordt hij ook niet arm (getal blijft laag, tussen 13.5 en 14.2) .
Ik heb net nog even onder de kap van de stroomverdeler gekeken en daar viel me wel wat op.
Op het asje waar de rotor op zit is best wat axiale maar ook radiale speling te voelen, ik kan hem gewoon een klein beetje heen en weer draaien. Is dat normaal?
Verder voelt het niet als lagerspeling maar puur speling tussen de tandwielen lijkt wel.
Ik heb bij mijn motorswap van B200F(met carbu) gewoon die stroomverdeler op mijn "nieuwe" B230K geplakt

mvg,
Bromtol
- Volvo 245L 1975 B230K/M47 [link]