(9 May 2021, 21:15)Marc1970 schreef: Dat die doorvoer stuk is kan je al van bovenaf zien, dan is t één bonk roest en zit alles scheef, op ca. 1/5 van deze site staan wat foto's van de constructie en hoe het mis kan gaan: http://cleanflametrap.com/transferPump.htm
En nee, je mag niet het stationair hoger zetten met de gaskabel. Dat is echt een hele gekke gedachte. Staat allemaal in de TP11740 hoe wel.
Gaat de choke netjes dicht en uit als je de knop indukt? ZIjn ook afstelgegevens voor, in het boek. De ophanging vd chokekabel kan wel s stuk of los zijn.
Zal eens naar de TP11740 kijken.
De ophanging van de chokekabel mist.
Het uittrekken en indrukken van de choke veranderd ook niks aan het toerental ;(
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
(9 May 2021, 21:29)Grey240Polar schreef: Graag gedaan.
Oh, en met een mechanische benzinepomp hebben zekeringen 4 en 6 geen invloed op de benzinestroom, dus dat kan kloppen dat het niets uitmaakt voor het lopen van de motor of je die eruit haalt.
Oooh oké top!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk