De 2 u klemmen los. Let op die zullen waarschijnlijk sneuvelen, misschien nog niet bij het losmaken maar wel als je ze weer vastzet.
Met rubberhammer de boel uit elkaar proberen te slaan. Of grote pijpentang proberen de buizen te draaien. Als het allemaal niet zo makkelijk gaat dan uit de rubbers halen en de hele uitlaat loshalen.
De kanten die je moet hergebruiken zijn vaak roestig en goeie hoeveelheid uitlaatpasta nodig om dicht te krijgen.
Doe goede handschoenen aan, dit zijn typisch van de klussen die veel schrammen, krassen en blauwe vingers opleveren.
Maar doe je het op de relaxte manier: auto flink omhoog. Zet m veilig vast met assteunen.
Pak de slijptol erbij en zaag de demper er tussenuit. Vervolgens op je gemak de kleine stukjes die achter blijven.
Nieuwe ertussen met voldoende uitlaatpasta.
Met rubberhammer de boel uit elkaar proberen te slaan. Of grote pijpentang proberen de buizen te draaien. Als het allemaal niet zo makkelijk gaat dan uit de rubbers halen en de hele uitlaat loshalen.
De kanten die je moet hergebruiken zijn vaak roestig en goeie hoeveelheid uitlaatpasta nodig om dicht te krijgen.
Doe goede handschoenen aan, dit zijn typisch van de klussen die veel schrammen, krassen en blauwe vingers opleveren.
Maar doe je het op de relaxte manier: auto flink omhoog. Zet m veilig vast met assteunen.
Pak de slijptol erbij en zaag de demper er tussenuit. Vervolgens op je gemak de kleine stukjes die achter blijven.
Nieuwe ertussen met voldoende uitlaatpasta.