10 September 2021, 08:15
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10 September 2021, 08:25 door Grey240Polar.)
Googelend op afbeeldingen van de B200E zie je vooral een afwijkend inlaatspruitstuk t.o.v. jouw foto's. De B2x0E is een K-Jet, de B2x0F een LH-Jetronic.
Bij een K-Jet zit de (mechanische) luchtmassameter onderaan het inlaatspruitstuk, bij een LH-Jetronic zit deze (elektronische) LMM dichter bij het luchtfilter in de kunststof buis verwerkt.
Er kan in de loop van de tijd natuurlijk van alles aan veranderd zijn, maar vanaf jouw kleine foto's zou ik zeggen een B2x0F. Ik zie ook heel duidelijk de injectors zitten, en dat is volgens mij bij een B2x0E, waar ik geen ervaringen mee heb, ook niet het geval.
Bij een K-Jet zit de (mechanische) luchtmassameter onderaan het inlaatspruitstuk, bij een LH-Jetronic zit deze (elektronische) LMM dichter bij het luchtfilter in de kunststof buis verwerkt.
Er kan in de loop van de tijd natuurlijk van alles aan veranderd zijn, maar vanaf jouw kleine foto's zou ik zeggen een B2x0F. Ik zie ook heel duidelijk de injectors zitten, en dat is volgens mij bij een B2x0E, waar ik geen ervaringen mee heb, ook niet het geval.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47