13 September 2021, 10:03
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13 September 2021, 10:15 door Marc1970.)
Het systeem moet druk in de brandstofleiding hebben, dit bepaalt voor een deel de ruststand van de luchtweegschijf. Als de motor een tijdje warm gedraaid heeft, is de druk constant, de 'control pressure', en die blijft wel een tijdje in het systeem.
"the plate should be within 0,3 mm of the lower edge of the venturi", zegt Haynes.
Dit is een link naar het complete B21F K jet handboek, met een plaatje op p. 18 van de schijf, met dezelfde 0,3 mm. Ik neem aan dat alle basics ook van toepassing zijn op jouw motor: http://www.240.se/litteratur/tp11121_3.pdf
Hier nog een bondig stukje over testen en volgorde van testen: https://k-jet.biz/tests/
"the plate should be within 0,3 mm of the lower edge of the venturi", zegt Haynes.
Dit is een link naar het complete B21F K jet handboek, met een plaatje op p. 18 van de schijf, met dezelfde 0,3 mm. Ik neem aan dat alle basics ook van toepassing zijn op jouw motor: http://www.240.se/litteratur/tp11121_3.pdf
Hier nog een bondig stukje over testen en volgorde van testen: https://k-jet.biz/tests/
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969