4 July 2006, 22:47
Electrische ruiten bleken er dus op te zitten
Achter werkten ze niet maar voor wel.
Heb vanavond geprobeerd om ze achter ook aan de praat te krijgen, en na de halve auto uit elkaar gesloopt te hebben kwam ik tot de conclusie dat de knopjes kapot waren! Die uit elkaar gesloopt en was niet zo gek dat ze het niet deden, erg versleten contakten en bovendien zaten ze vol met een of andere kleverige troep. Heb de ene knop iig weer aan de praat gekregen maar de andere niet. Dus als iemand nog een knop te koop heeft hoor ik het graag!
Ben er ook achter waarom de uitrusting hetzelfde was als voor een GL, zoals iemand zei. Dat is omdat vanaf '79 de standaard uitrusting voor een 260 GLE hetzelfde was als voor een 260 GL van '78.
Wegenbelasting moet ik helaas nog wel betalen, hier geldt een grens van 30 jaar. Nog 3 jaartjes dus als ze tegen die tijd niet wat nieuws verzonnen hebben
Maargoed ik ga hem alleen tijdens de zomermaanden gebruiken dus dat scheelt weer de helft.
Achter werkten ze niet maar voor wel.Heb vanavond geprobeerd om ze achter ook aan de praat te krijgen, en na de halve auto uit elkaar gesloopt te hebben kwam ik tot de conclusie dat de knopjes kapot waren! Die uit elkaar gesloopt en was niet zo gek dat ze het niet deden, erg versleten contakten en bovendien zaten ze vol met een of andere kleverige troep. Heb de ene knop iig weer aan de praat gekregen maar de andere niet. Dus als iemand nog een knop te koop heeft hoor ik het graag!
Ben er ook achter waarom de uitrusting hetzelfde was als voor een GL, zoals iemand zei. Dat is omdat vanaf '79 de standaard uitrusting voor een 260 GLE hetzelfde was als voor een 260 GL van '78.
Wegenbelasting moet ik helaas nog wel betalen, hier geldt een grens van 30 jaar. Nog 3 jaartjes dus als ze tegen die tijd niet wat nieuws verzonnen hebben
Maargoed ik ga hem alleen tijdens de zomermaanden gebruiken dus dat scheelt weer de helft.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98