5 July 2006, 09:29
Jaja, het ligt niet stil hoor!
De Lasser heeft een nieuwe camera en laat die foto's nou net niet goed overkomen op mijn nieuwe en verbeterde @Home abo'tje :evil: :evil:
Anyway, De laatste laswerken zijn voltooid
Helaas is het linker voorscherm niet meer te redden en moet ik nog op zoek naar een deur LV en RA (iemand?). Een haast punt gave achterklep (toevallig in de juiste kleur :twisted: ) heb ik nog kunnen uithalen. Evenals een bijna compleet Turbo Estate interieur.
Dat wordt nog even doorwassen om het interieur zo goed mogelijk te krijgen.
A.s. zaterdag kan ik het autootje gaan ophalen 8) 8)
Dan begint het afkitten, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, lakken, lakken, lakken, lakken, schuren, lakken, schuren, lakken en aflakken
hock:
En als dat nog geen werk genoeg is.... Ik heb vernomen een 245 Turbo Estate uit de USA gekocht te hebben :oops: :oops: Vol met goodies, maar ook met lekke koppakking en wat interieurdeeltjes verdwenen..... :o
Je zult maar een hobby hebben :twisted:
Gr :lol:
De Lasser heeft een nieuwe camera en laat die foto's nou net niet goed overkomen op mijn nieuwe en verbeterde @Home abo'tje :evil: :evil:
Anyway, De laatste laswerken zijn voltooid
Helaas is het linker voorscherm niet meer te redden en moet ik nog op zoek naar een deur LV en RA (iemand?). Een haast punt gave achterklep (toevallig in de juiste kleur :twisted: ) heb ik nog kunnen uithalen. Evenals een bijna compleet Turbo Estate interieur.
Dat wordt nog even doorwassen om het interieur zo goed mogelijk te krijgen.
A.s. zaterdag kan ik het autootje gaan ophalen 8) 8)
Dan begint het afkitten, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, lakken, lakken, lakken, lakken, schuren, lakken, schuren, lakken en aflakken
hock: En als dat nog geen werk genoeg is.... Ik heb vernomen een 245 Turbo Estate uit de USA gekocht te hebben :oops: :oops: Vol met goodies, maar ook met lekke koppakking en wat interieurdeeltjes verdwenen..... :o
Je zult maar een hobby hebben :twisted:
Gr :lol:
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter