28 August 2022, 10:16
Beste
Na veel gehannes om mijn 245 goed aan de praat te krijgen (hij stopte er na 10 minuten rijden telkens mee) en zo'n beetje alles vervangen en gecontroleerd te hebben kom ik erachter
dat het co gehalte van mijn 2.3 veel te hoog is en op 8 uitkomt. Draaien aan de co-schroef levert niets op.
Voordat ik deze 175CDUS uitelkaar draai, wat misschien niet nodig is de volgende vraag over de werking. Duw ik met het naar binnen draaien de naald en dus ook de zuiger omhoog? Zo ja, betekent dat, dat mijn naald is versleten, te kort dus, aangezien er geen co vermindering is? Er zat voorheen een gasinstallatie in deze auto. Moet er nu simpelweg een nieuwe naald in van x centimeter?
Of ligt e.e.a. ingewikkelder?
Na veel gehannes om mijn 245 goed aan de praat te krijgen (hij stopte er na 10 minuten rijden telkens mee) en zo'n beetje alles vervangen en gecontroleerd te hebben kom ik erachter
dat het co gehalte van mijn 2.3 veel te hoog is en op 8 uitkomt. Draaien aan de co-schroef levert niets op.
Voordat ik deze 175CDUS uitelkaar draai, wat misschien niet nodig is de volgende vraag over de werking. Duw ik met het naar binnen draaien de naald en dus ook de zuiger omhoog? Zo ja, betekent dat, dat mijn naald is versleten, te kort dus, aangezien er geen co vermindering is? Er zat voorheen een gasinstallatie in deze auto. Moet er nu simpelweg een nieuwe naald in van x centimeter?
Of ligt e.e.a. ingewikkelder?