Oh dat. De Nederlandse taal is het onderscheid tussen starten en starten kwijtgeraakt.
Als je relais 210/211 weg gehaald hebt en 50E met 50F verbonden hebt, kan ik daar niks meer aan toevoegen.
Oh ja, er zijn ook ECU's met immobilizer, die hebben een chip in de sleutel, ond.no. eindigt op 984: https://turbobricks.com/index.php?thread...er.338810/
Hier een handboek over alle drie de alarmsystemen:
http://www.volvotips.com/index.php/850-2...ce-manual/
Tenslotte kan de startmotor ook nog last hebben van versleten en te korte koolborstels, alhoewel mij dat nog in geen enkele Volvo Bosch startmotor is overkomen (wel met Ducellier). Op auto's die in de USA zijn geweest, is alle garantie verlopen: https://www.corvetteforum.com/forums/c3-...lk-to.html
Als je relais 210/211 weg gehaald hebt en 50E met 50F verbonden hebt, kan ik daar niks meer aan toevoegen.
Oh ja, er zijn ook ECU's met immobilizer, die hebben een chip in de sleutel, ond.no. eindigt op 984: https://turbobricks.com/index.php?thread...er.338810/
Hier een handboek over alle drie de alarmsystemen:
http://www.volvotips.com/index.php/850-2...ce-manual/
Tenslotte kan de startmotor ook nog last hebben van versleten en te korte koolborstels, alhoewel mij dat nog in geen enkele Volvo Bosch startmotor is overkomen (wel met Ducellier). Op auto's die in de USA zijn geweest, is alle garantie verlopen: https://www.corvetteforum.com/forums/c3-...lk-to.html
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969