De gordelverklikker en de alarmlichten/richtingaanwijzers delen een deel van het electisch circuit, de tik, het relais meen ik.
Ligt er ergens een schoentje los? Of zijn er toch nog een paar versleten isolatiemantels? Zekeringen die zo snel kalppen is meestal ergens kortsluiting.....
Bedradingsschema kun je vinden op Volvo Classic Academy (volvoacademy.com)
O ja, kijk ook of er geen draad bekneld is geraakt tussen staal.
Heb ik bij de 340 na vervangen achtergordels gehad, toen klapte de zekering van acterruitrijverwarming steeds. Bleek de kabel klem en geplet tussen de bout en carrosserie.
Ligt er ergens een schoentje los? Of zijn er toch nog een paar versleten isolatiemantels? Zekeringen die zo snel kalppen is meestal ergens kortsluiting.....
Bedradingsschema kun je vinden op Volvo Classic Academy (volvoacademy.com)
O ja, kijk ook of er geen draad bekneld is geraakt tussen staal.
Heb ik bij de 340 na vervangen achtergordels gehad, toen klapte de zekering van acterruitrijverwarming steeds. Bleek de kabel klem en geplet tussen de bout en carrosserie.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005