Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Demontage Kachelmoter/Kachelhuis.
(28 November 2025, 18:06)Marc1970 schreef: Die rubber pootjes toch. ik kan mij een zekere mate van ergernis herinneren in die buurten. Volgens mij heb ik gewoon het gat wat groter gemaakt met een vijl.

Hallo Marc1970. 

Ja de rubberen pootjes. Nou ben net klaar met t vreselijke gedoe. Heeft me inmiddels uren gekost, gisteren nieuwe gehaald ,omdat er speling in de nieuwe zat, heb ik eerst alsnog het toch met 1 oude en diegene die al op het nieuwe motertje

zaten geprobeerd. Werd wederom een heel gedoe, enfin dan maar de nieuwe rubbers die  ik gisteren gehaald had. En het vervelende van de nieuwe rubbers is dat er heel veel speling in zit.

Als dat het geval ook is ( wat niet kan missen ) als het motertje in het kachelhuis geplaatst is, dat deze waarschijnlijk aanloopt en of gaat trillen als de gehele unit geplaatst is met alles erop en eraan. Wat denk jij Marc ? ,zijn mijn vermoedens juist ?.

Ik ga straks ieder geval naar de auto en kijken of het nieuwe motertje het gewoon doet alvorens ik de hele spul in elkaar ga zetten, maar dan weet ik nog niet of er resonance later te voorschijn komt. Anders moet ik toch op 1 of ander manier originele rubbertjes hebben. Jammer van het werk allemaal hoor.
Antwoord

Berichten in dit topic
Demontage Kachelmoter/Kachelhuis. - door Swipsy - 27 November 2025, 21:40
RE: Demontage Kachelmoter/Kachelhuis. - door Marc1970 - 28 November 2025, 18:06
RE: Demontage Kachelmoter/Kachelhuis. - door Swipsy - 29 November 2025, 16:28
RE: Demontage Kachelmoter/Kachelhuis. - door BartJu - 30 November 2025, 01:35
RE: Demontage Kachelmoter/Kachelhuis. - door Swipsy - 30 November 2025, 15:36

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kachelhuis ventilator vervangen Jeroen 35 31.378 3 May 2012, 12:37
Laatste bericht: joop240uden

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)