30 November 2025, 13:06
Ja de reden om de dempers niet los te halen was een beetje luiheid eigenlijk. Ik denk ik pers ze er zo wel tussen. Maar met de verhoging ging dat maar net aan. Paar tikken met de kunststof hamer hielp wel. Je overzichtje had ik nog niet gezien wel die post van marc1970 met de mm. Wellicht gaan de HD veren van 14 mm me ook helpen maar ik hoop datr nu metr nieuwe monroes het ook beter wordt!
Dank Rin mooi te weten dat je veel hebt. Wel verkeerd bouwjaar natuurlijk....... Hoewel bij mij inmiddels ook veel "moderner" spul is gemonteerd origineel is dit een 1980 er 265 met 6 cilinder maar er is nu een b23e gemonteerd. Verder zijn deuren nieuwer, achteras is hele andere met truetrac sper, etc etc.
Dank Rin mooi te weten dat je veel hebt. Wel verkeerd bouwjaar natuurlijk....... Hoewel bij mij inmiddels ook veel "moderner" spul is gemonteerd origineel is dit een 1980 er 265 met 6 cilinder maar er is nu een b23e gemonteerd. Verder zijn deuren nieuwer, achteras is hele andere met truetrac sper, etc etc.