11 July 2006, 13:23
Heb het inmiddels geprobeerd met porselijnen zekering.... en die smelt inderdaad niet...
. Het rechtste contactpuntje van de zekeringhouder werd echter nog steeds erg heet. Na dit wat geschuurd te hebben gebeurde dit nog steeds.
Nu heb ik voor het circuit waarvan de zekering te heet werd een nieuwe steekzekering geplaatst. Draden erachteruit, en tussen deze draden een nieuwerwetse steekzekering. Dit werkt goed en vooralsnog wordt hier niets meer warm of heet. De zekeringhouder voor de steekzekering en de contactstekkertjes ernaar toe worden niet heet.
Dus ik denk dat het originele probleem inderdaad aan het contact maken tussen zekering en zekeringhouder lag.
. Het rechtste contactpuntje van de zekeringhouder werd echter nog steeds erg heet. Na dit wat geschuurd te hebben gebeurde dit nog steeds.Nu heb ik voor het circuit waarvan de zekering te heet werd een nieuwe steekzekering geplaatst. Draden erachteruit, en tussen deze draden een nieuwerwetse steekzekering. Dit werkt goed en vooralsnog wordt hier niets meer warm of heet. De zekeringhouder voor de steekzekering en de contactstekkertjes ernaar toe worden niet heet.
Dus ik denk dat het originele probleem inderdaad aan het contact maken tussen zekering en zekeringhouder lag.