19 July 2006, 22:54
En na mijn rit naar Obdam (Estate Service) heb ik het idee dat zij ook dolgraag wil... maar ik wacht toch nog even de diagnose, abs therapie en overige af van dokter KALLEn komende week.
Heb haar voorzien van de witte knipperlichtjes voor en aan de zijkant. de achterkant moeten nog, maar de armaturen liggen klaar, net als de stoelzitting, steuntjes voor de koplampenwissers, nieuwe airco schakelaar, die van de mistlampen en de verwarmde buitenspiegel volgen nog, en JAWEL ik heb er nog een
originele middenarmsteun voor, zoeven gedouched met de bekende roostvrije champoo en netjes gemonteerd!
Tja wat zo'n ritje Obdam niet allemaal met zich meebrengt.
Geweldige zaak, met een nog geweldiger magazijn.
groet
Ruud
Heb haar voorzien van de witte knipperlichtjes voor en aan de zijkant. de achterkant moeten nog, maar de armaturen liggen klaar, net als de stoelzitting, steuntjes voor de koplampenwissers, nieuwe airco schakelaar, die van de mistlampen en de verwarmde buitenspiegel volgen nog, en JAWEL ik heb er nog een
originele middenarmsteun voor, zoeven gedouched met de bekende roostvrije champoo en netjes gemonteerd!
Tja wat zo'n ritje Obdam niet allemaal met zich meebrengt.Geweldige zaak, met een nog geweldiger magazijn.
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)