21 July 2006, 13:18
MP schreef:Nico FOUT!!!!!!!!!`
NIET DOEN!
Jij hebt jezelf de moeite genomen om een schitterende 265GLE met mattenklopper te scoren van modeljaar 1979, dan moeten die velgen die jij voorstelt er NIET onder. Die zijn van modeljaar 1980 en later. -Dat ziet iedereen-
Die foto's van die 264 en 265 die ik heb opgestuurd zijn van modeljaar 1980, dáár horen zulke velgen onder. Die dingen hebben ook andere emblemen rondom.
Zowel voor het oudere type als dat nieuwerwetse velgje van jou horen in geval van een 260GL/GLE's er zowel sierringen als doppen op.
Overigens zie je bij 244/245GLE's uit die tijd juist alleen sierringen
De centrale doppen tref je aan op de 240DL/GL/260DL-modellen (maar bij vroegere jaren zijn dat meestal iets andere dopjes)
Fout, fout, wat is fout. Smaken verschillen nu eenmaal. ik zou het meer zonde vinden als je de bak veranderd. Laat m lekker origineel zou ik zeggen. Wat maken die paar toeren per minuut uit. Beetje meer lawaai hoort er bij. Het is nogal een ingreep vind ik. Trouwens, jullie mogen toch maar 100km/h of 110 km/h rijden
Die velgen heb ik dan weer wat minder moeite mee. Wat wordt trouwens bedoeld met een 'mattenklopper'??? :roll:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"