23 July 2006, 21:13
Volgens mij heeft het voor het LPG verbruik geen gevolg omdat er bij LPG gebruik wordt gemaakt van een lambda simulator. Laatst had ik wat pech met de auto (ledje in de lpg schakelaar deed het niet, bleek uiteindelijk oxidatie op een zekering te zijn) en toen had ik het er zo met de ANWB man over en die adviseerde om eventueel ook een lambda simulator te gebruiken op benzine. Bij Vialle is dat echter niet zomaar te doen maar andere LPG installties zouden het relatiev simpel maken om ook bij benzine gebruik te maken van de Lambda simulator. Vermoedelijk zou je de schakeling ongedaan moeten maken en heeft het misschien een positiev effect op het benzine verbruik.
Overigens zit ik met LPG meestal tussen de 1 op 8 en 1 op 9 en kom soms in de buurt van de 1 op 10 op de snelweg.
Ik ben geen expert maar ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Marc
Overigens zit ik met LPG meestal tussen de 1 op 8 en 1 op 9 en kom soms in de buurt van de 1 op 10 op de snelweg.
Ik ben geen expert maar ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Marc
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting