26 July 2006, 13:26
VolvoMafia schreef:nico_v schreef:flovo schreef:Hoi nico !"Jag GÃâ¦R hellre än jag kör japanskt" betekent "Ik LOOP liever dan dat ik iets japans rij"
leuke fotos
Kan je de teksten achterop die amazon van ondertitels voorzien ?
Ik denk zelf iets van japanse schroothoop of zo ??
Die Amazone kreeg trouwens de long distance prijs. Een Duitser die helemaal uit Bonn was gekomen met een caravan achter zijn Amazone!
VolvoMafia schreef:ziet er super uit!! Nog 6 nachtjes slapen en dan trap ik het pedaal in tot we in Zweden zijn :-) Kan niet wachten!Leuk! Waar ga je heen precies? Toevallig richting Jokkmokk?
Ik heb ook nog zo'n sticker thuis liggen. En rij hier in Nederland met een mooi bordje "̉vningsk̦r" hahahah moet je Zweden zien kijken die ik hier op de snelweg tegen kom
We gaan een heel rondje maken, weet nog niet exact waarheen. Eerst het zuiden, zit aan de kust Ystad/Karlshamn te denken. Wil ook öland zien. Dan op bezoek bij Liquid Force. Vervolgens omhoog, Vättern/Vänern. En tot slot omgeving Kungälv (net boven Göteborg). Weet eerlijk gezegd niet eens waar Jokkmokk ligt...
NOG 5 NACHTJES SLAPEN
Aha alleen het het zuiden dus

Jokkmokk ligt hier ongeveer, ongeveer 80 km hoger dan de stip, want de stip is waar ik woon. Erg populair onder de toeristen, je ziet hier een hoop hollanders

242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98