29 July 2006, 16:16
Bij dokter Kallen geweest voor de ABS, hebben het dan maar als volgt gefikst; de 12 volt continue hebben ze via een relais geschakeld. Bij geen contact geen spanning meer en dus ook geen spanningsverlies. Dynamo vervangen samen met nieuwe snaartjes en de wielen netjes gebalanceerd. Helaas werkte toen het oliedruklampje niet meer
Uiteindelijk bleek dat ze de aansluiting op het motorblok (naast de dynamo) niet goed hadden aangeklikt. Heb ik zelf maar gedaan.
Vanochtend de nieuwe vulling van de zitting geplaatst en ook nog de dagtellerknop vervangen.
Ondertussen kan ik me nog maar weinig bedenken wat de tocht naar en door Zweden in de weg kan staan, we hebben zelfs een TomTom gekocht, maar ja die is ook goed te gebruiken met Pinin (306 cabrio)
Groetjes
Ruud
Uiteindelijk bleek dat ze de aansluiting op het motorblok (naast de dynamo) niet goed hadden aangeklikt. Heb ik zelf maar gedaan.
Vanochtend de nieuwe vulling van de zitting geplaatst en ook nog de dagtellerknop vervangen.
Ondertussen kan ik me nog maar weinig bedenken wat de tocht naar en door Zweden in de weg kan staan, we hebben zelfs een TomTom gekocht, maar ja die is ook goed te gebruiken met Pinin (306 cabrio)
Groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)