6 August 2006, 16:21
Het goede nieuws is dat deze motor echt een juweeltje is en dat ik die al heb!
Ik heb een complete 740 TI van 1990 op Italiaans kenteken gekocht om te slopen......
Hij zit nog in de auto omdat ik zeker wil zijn dat mijn plan gaat slagen voordat ik deze (veel te mooie en goede ) 740 estate ga slopen.
Laatste overweging van de 3.0 uit mijn 960 in de 260 zetten om het verhaal te omzeilen een vervolgens de 204 te tunen en in mijn 960 te zetten.
Dan zouden het extreem mooie auto`s zijn, de 260 met 204PK (3.0 24v) en de 960 (na tunen) minimaal 235PK !!!
Maar mijn 960 is prachtig en wil ik liever niet aankomen.
Vandaar dat ik erg blij ben met deze info.....
Waarschijnlijk moet ik het spul gewoon kopen.
Lpi daarna ook in eigen beheer te doen?
Dat zou me anders een bak geld kosten terwijl de 260 al op LPG kenteken staat.
Overigens dank voor de reactie bij voorbaad!
Ik heb een complete 740 TI van 1990 op Italiaans kenteken gekocht om te slopen......
Hij zit nog in de auto omdat ik zeker wil zijn dat mijn plan gaat slagen voordat ik deze (veel te mooie en goede ) 740 estate ga slopen.
Laatste overweging van de 3.0 uit mijn 960 in de 260 zetten om het verhaal te omzeilen een vervolgens de 204 te tunen en in mijn 960 te zetten.
Dan zouden het extreem mooie auto`s zijn, de 260 met 204PK (3.0 24v) en de 960 (na tunen) minimaal 235PK !!!
Maar mijn 960 is prachtig en wil ik liever niet aankomen.
Vandaar dat ik erg blij ben met deze info.....
Waarschijnlijk moet ik het spul gewoon kopen.
Lpi daarna ook in eigen beheer te doen?
Dat zou me anders een bak geld kosten terwijl de 260 al op LPG kenteken staat.
Overigens dank voor de reactie bij voorbaad!
960 3.0 '95<br />265 1980<br />262c`80....(castraat)