10 August 2006, 10:41
Het is een tijdje stil geweest, maar vooral op het gebied van het melden hier :oops:
Dus vanalles gebeurd, sommige dingen gaan zo snel.... :twisted:
Ik zat er al een tijdje mee en de oplossing kwam vanzelf. De 262C had een beetje aandacht nodig (wielkast, dak, airco) en ik kwam er maar niet aan toe. Daarbij voelde ik aan de 850 dat er weer hetzelfde werk aan zat te komen (alweer die remmen :evil: ). Toen ik zo deze zorgen uitte binnen de 850 club vroeg me een gewaardeerd lid of ie eens kon komen kijken. Nou, uiteraard, altijd gezellig. Nadat hij uitvoerig om de Bertone had heen gelopen en een ritje had gemaakt deed hij me een bod
hock:
Wikken en wegen, ik zag zijn handen jeuken en de glans op zijn gelaat en mijn uit de hand gelopen wagenpark. De knoop maar doorgehakt, het is beter zo :oops:
Binnen een week had hij het dak en de airco al gefixt 8)
Daarna verder met de restauratie van de Thuurbo. Bij het binnen zetten (nu bijna 3 weken geleden) ben ik met mijn hand in de deur klem komen te zitten... :twisted: Het bedieningspaneeltje viel in de deur en instinctief greep ik er naar. Helaas kwam mijn vinger op de knop 'raam omlaag' en mijn hand tussen de dwarsbalk en de onderkant van het raam. Ik kon echt geen kant op en heb mijn vrouw moeten vragen de auto van contact te halen en een kannetje met olie te pakken. In eerste instantie dacht ik dat mijn hand gebroken was, ik kon m helemaal niet meer bewegen. :oops: Ik kon er niet van de onderkant bij en mijn vinger kon niet meer van het knopje af. Toen het raam stopte met omlaag gaan kon ik beginnen met wrikken. Lading olie er overheen en uiteindelijk kon ik mezelf bevrijden. Met een zak ijs (en bier :wink: ) even bijgekomen en een week met een dikke hand gelopen. Mijn knokkels zijn weer dicht en de hand heeft weer zijn normaal formaat, het is echter nog pijnlijk....
De lasser is nog geweest voor wat tips m.b.t. carrosseriebehoud en heeft een kritische blik geworpen op Mad Max. Hij vond de auto niet de moeite waard om op te knappen, helaas toch in vrij slechte staat. Dat wordt dus slopen..... :?
Dan het volgende....
Bij een handelaar die er mee ging stoppen een zwarte V70 T5 gezien voor een aantrekkelijke prijs. Ik ben erheen gereden en heb de auto aan de tand gevoeld. Turbo produceert geen rook, kon zo snel geen speling op de draagarmen ontdekken en de koppeling zat vrij hoog en maakte een geluidje bij het wegrijden. Het exterieur vertoont de nodige krasjes, het achterscherm heeft een deukje en de achterbumper is een schandaal (spuitwerk). De goede man deed me een prima bod op de 850 en zo geschiedde.....
Ik ben hem gister gaan halen en als jullie deze pagina even vollu... euh -praten dan plaats ik wat fotootjes 8)
Wat een beest zo'n T5 zeg, ik ging even volgas op de afslag maar moest met mijn 2e hand naar het stuur grijpen :twisted:
Gr
Dus vanalles gebeurd, sommige dingen gaan zo snel.... :twisted:
Ik zat er al een tijdje mee en de oplossing kwam vanzelf. De 262C had een beetje aandacht nodig (wielkast, dak, airco) en ik kwam er maar niet aan toe. Daarbij voelde ik aan de 850 dat er weer hetzelfde werk aan zat te komen (alweer die remmen :evil: ). Toen ik zo deze zorgen uitte binnen de 850 club vroeg me een gewaardeerd lid of ie eens kon komen kijken. Nou, uiteraard, altijd gezellig. Nadat hij uitvoerig om de Bertone had heen gelopen en een ritje had gemaakt deed hij me een bod
hock: Wikken en wegen, ik zag zijn handen jeuken en de glans op zijn gelaat en mijn uit de hand gelopen wagenpark. De knoop maar doorgehakt, het is beter zo :oops:
Binnen een week had hij het dak en de airco al gefixt 8)
Daarna verder met de restauratie van de Thuurbo. Bij het binnen zetten (nu bijna 3 weken geleden) ben ik met mijn hand in de deur klem komen te zitten... :twisted: Het bedieningspaneeltje viel in de deur en instinctief greep ik er naar. Helaas kwam mijn vinger op de knop 'raam omlaag' en mijn hand tussen de dwarsbalk en de onderkant van het raam. Ik kon echt geen kant op en heb mijn vrouw moeten vragen de auto van contact te halen en een kannetje met olie te pakken. In eerste instantie dacht ik dat mijn hand gebroken was, ik kon m helemaal niet meer bewegen. :oops: Ik kon er niet van de onderkant bij en mijn vinger kon niet meer van het knopje af. Toen het raam stopte met omlaag gaan kon ik beginnen met wrikken. Lading olie er overheen en uiteindelijk kon ik mezelf bevrijden. Met een zak ijs (en bier :wink: ) even bijgekomen en een week met een dikke hand gelopen. Mijn knokkels zijn weer dicht en de hand heeft weer zijn normaal formaat, het is echter nog pijnlijk....
De lasser is nog geweest voor wat tips m.b.t. carrosseriebehoud en heeft een kritische blik geworpen op Mad Max. Hij vond de auto niet de moeite waard om op te knappen, helaas toch in vrij slechte staat. Dat wordt dus slopen..... :?
Dan het volgende....
Bij een handelaar die er mee ging stoppen een zwarte V70 T5 gezien voor een aantrekkelijke prijs. Ik ben erheen gereden en heb de auto aan de tand gevoeld. Turbo produceert geen rook, kon zo snel geen speling op de draagarmen ontdekken en de koppeling zat vrij hoog en maakte een geluidje bij het wegrijden. Het exterieur vertoont de nodige krasjes, het achterscherm heeft een deukje en de achterbumper is een schandaal (spuitwerk). De goede man deed me een prima bod op de 850 en zo geschiedde.....
Ik ben hem gister gaan halen en als jullie deze pagina even vollu... euh -praten dan plaats ik wat fotootjes 8)
Wat een beest zo'n T5 zeg, ik ging even volgas op de afslag maar moest met mijn 2e hand naar het stuur grijpen :twisted:
Gr
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter

