21 August 2006, 21:22
MP schreef:Er ontbreken ook nog twee las-verberg-biesjes achteraan het dak.Die heb ik nog wel liggen ergens (zijn waarschijnlijk bij de opknapbeurt van de achterkant gesneuveld)
geestschrijver schreef:Blauwe platen erop misschien?Blauwe platen mogen alleen als het een kenteken is met 2 letters en niet met 4, maar ik denk dat dat niemand opvalt 8)
henqui schreef:jij bent me steeds voor! :-)Kwestie van op het juiste moment op MP kijken, deze stond er drie kwartier op toen ik hem zag :lol:
p.s. wat kostte de auto?
en de prijs wilde ik niets vanaf praten. De vraagprijs was 400 euro en dat is ook wat ik ervoor geef.PP schreef:1977 is bouwjaar, 1980 geimporteerd, maar kenteken van 1989???
geestschrijver schreef:Volgens de RDW-gegevens zou hij in 1988 geimporteerd zijn... (of in ieder geval op kenteken gezet)Klopt. Ik heb het ook gezien op de RDW site. Ik denk dat ik het jaartal niet goed onthouden heb :twisted:
jos schreef:Die man heeft naar zijn zeggen een vermogen betaald om ze te laten vervangen en daaruit leid ik af dat het waarschijnlijk heel goed gedaan is door een professioneel bedrijf.Het ziet er zo op het eerste gezicht goed uit en de wielbakken zijn ook meegenomen 8)
Ik neem aan dat de wielbakken in die reparatie toen ook meegenomen zijn?
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986