22 August 2006, 19:05
Bij deze wat nieuwe foto's 
Zo staat hij er op dit moment bij..
![[Afbeelding: IMG_2505.JPG]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20060822/IMG_2505.JPG)
De 75-er op de achtergrond
![[Afbeelding: IMG_2506.JPG]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20060822/IMG_2506.JPG)
![[Afbeelding: IMG_2507.JPG]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20060822/IMG_2507.JPG)
En de nieuwe spullen die vandaag aan zijn gekomen!
Electrische kofferbak!
![[Afbeelding: IMG_2508.JPG]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20060822/IMG_2508.JPG)
![[Afbeelding: IMG_2512.JPG]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20060822/IMG_2512.JPG)
Oliedruk
![[Afbeelding: IMG_2509.JPG]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20060822/IMG_2509.JPG)
En sensor!
![[Afbeelding: IMG_2510.JPG]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20060822/IMG_2510.JPG)
Ook een turbodruk metertje, deze gaat niet in de auto, maar het is handig om een metertje met fatsoenlijke schaal er bij te hebben. Of hij goed werkt is een andere vraag want volgens mij hoort ie op 0 te staan als er geen druk is
![[Afbeelding: IMG_2511.JPG]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20060822/IMG_2511.JPG)
Toen ik er toch was ben ik maar even verder gegaan met de waterpomp (had de ringsleutels meegenomen
)
Nu was hij los..
![[Afbeelding: IMG_2517.JPG]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20060822/IMG_2517.JPG)
Mogelijke oorzaak van lekkage? Een nieuwe pakking was het notabene, nu moet ik dus weer een nieuwe kopen, maar dit keer let ik even goed op of de gaten wel op de juiste plek zitten :evil:
En hier is het nu vrij leeg.
![[Afbeelding: IMG_2518.JPG]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20060822/IMG_2518.JPG)
Nu ik toch het zooitje los heb ga ik gelijk ook de distributieriem vervangen, die heeft namelijk ook betere tijden gezien. Maar dat gebeurt niet voor woensdag of donderdag, ik moet naar de stad om onderdelen te kopen en m'n wielen zijn dan pas klaar (ze hadden geen banden in huis).
Ik vond het een beetje een zooitje worden met al het gereedschap.. Dus ik besloot om een gereedschapbord op wielen te bouwen
Ik had mn electrische schroevendraaier thuis liggen maar ik ga er dus schroeven in zetten om zooi aan op te hangen. Die zooi die in de mand ligt is tegengewicht, het ding had namelijk nogal de neiging om achterover te vallen.

Zo staat hij er op dit moment bij..
De 75-er op de achtergrond

En de nieuwe spullen die vandaag aan zijn gekomen!
Electrische kofferbak!
Oliedruk
En sensor!
Ook een turbodruk metertje, deze gaat niet in de auto, maar het is handig om een metertje met fatsoenlijke schaal er bij te hebben. Of hij goed werkt is een andere vraag want volgens mij hoort ie op 0 te staan als er geen druk is

Toen ik er toch was ben ik maar even verder gegaan met de waterpomp (had de ringsleutels meegenomen
)Nu was hij los..
Mogelijke oorzaak van lekkage? Een nieuwe pakking was het notabene, nu moet ik dus weer een nieuwe kopen, maar dit keer let ik even goed op of de gaten wel op de juiste plek zitten :evil:
En hier is het nu vrij leeg.
Nu ik toch het zooitje los heb ga ik gelijk ook de distributieriem vervangen, die heeft namelijk ook betere tijden gezien. Maar dat gebeurt niet voor woensdag of donderdag, ik moet naar de stad om onderdelen te kopen en m'n wielen zijn dan pas klaar (ze hadden geen banden in huis).
Ik vond het een beetje een zooitje worden met al het gereedschap.. Dus ik besloot om een gereedschapbord op wielen te bouwen

Ik had mn electrische schroevendraaier thuis liggen maar ik ga er dus schroeven in zetten om zooi aan op te hangen. Die zooi die in de mand ligt is tegengewicht, het ding had namelijk nogal de neiging om achterover te vallen.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98

