24 August 2006, 09:06
Jouw dopsleutelset is wel heel erg klein
De meeste goedkope sets gaan tot 22 dacht ik.
Als je overigens losse doppen of ringsleutels oid nodig hebt en je wilt niet veel uitgeven dan is de Praxis een goed adres vind ik. Ze verkopen alles los en het is van iets betere kwaliteit dan de goedkope complete sets.
Als de scherpe drempels waarover je spreekt dezelfde zijn als die ik in mijn gedachten heb, dan helpt alleen rustiger erover heen rijden.
Bij ons in de buurt liggen ook van die drempels waarbij je auto tot aan de aanslag doorveert als je ze te snel neemt en dat geeft een behoorlijke klap.
De meeste goedkope sets gaan tot 22 dacht ik.Als je overigens losse doppen of ringsleutels oid nodig hebt en je wilt niet veel uitgeven dan is de Praxis een goed adres vind ik. Ze verkopen alles los en het is van iets betere kwaliteit dan de goedkope complete sets.
Als de scherpe drempels waarover je spreekt dezelfde zijn als die ik in mijn gedachten heb, dan helpt alleen rustiger erover heen rijden.
Bij ons in de buurt liggen ook van die drempels waarbij je auto tot aan de aanslag doorveert als je ze te snel neemt en dat geeft een behoorlijke klap.