28 August 2006, 20:08
nice pix, en mooi project!!
even over je accu:
je kunt 'm gewoon starten met een accu, en deze er al draaiende uithalen, dus je motor loopt, alleen zonder accu!
ook handig als mensen geen accukabels/startkabels hebben :lol:
even over je accu:
Citaat:Ik was gisterenavond want lampen aan het verwisselen in de garage en toen had ik ineens zin om wat te doen.. Dus het project voor gisterenavond was om de 75-er en de turbo van plaats te verwisselen, en dat was moeilijker dan het klinkt want ik had maar 1 accu!
Eerst dus de 75-er uit de garage gereden, daar zat de accu in, 50m verderop parkeren. Accu losthalen, terug naar de garage lopen, accu in de turbo stoppen, die er ook uit rijden en parkereren. Vervolgens de accu weer in de 75-er stoppen, de garage in rijden en helemaal achterin parkeren (donker en weinig plek), accu er weer uit, weer naar de turbo wandelen, accu er in, en de garage weer in!
Ik moet echt eens zorgen dat ik accu's voor al mijn auto's heb. Op dit moment heb ik er 2 te weinig want de 265 zat geen accu bij, en de accu in de ijsracer is een paar winters terug kapotgevroren
je kunt 'm gewoon starten met een accu, en deze er al draaiende uithalen, dus je motor loopt, alleen zonder accu!
ook handig als mensen geen accukabels/startkabels hebben :lol:
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl