4 September 2006, 20:07
Maurice,
Ik zag dat jij ook al gereageerd had bij het VOLVO-forum en bij Autoweek.
Eventueel zou Renault een goede partner kunnen zijn maar dat is toen door Renault zelf afgekapt. Ze zijn toen heel snel Nixxan gaan kopen. Toyota kan, maar of die mentaliteit bij VOLVO past. De betrouwbaarheid zal er wel op vooruit gaan overigens.
Nee, voorlopig zie ik nog even geen andere oplossing dat VOLVO een management buy out doet. En rustig gaat zoeken naar een nieuwe partner.
De korte termijnvisie (waar ik het op het VOLVO-forum ook al over had) van Ford begint nu toch wel knap irritant te worden.
Ze willen het maar niet gaan zien, dat een korte termijn visie uiteindelijk de doodsteek is. (En Ford is net als GM eigenlijk al failliet.)
Ik zag dat jij ook al gereageerd had bij het VOLVO-forum en bij Autoweek.
Eventueel zou Renault een goede partner kunnen zijn maar dat is toen door Renault zelf afgekapt. Ze zijn toen heel snel Nixxan gaan kopen. Toyota kan, maar of die mentaliteit bij VOLVO past. De betrouwbaarheid zal er wel op vooruit gaan overigens.
Nee, voorlopig zie ik nog even geen andere oplossing dat VOLVO een management buy out doet. En rustig gaat zoeken naar een nieuwe partner.
De korte termijnvisie (waar ik het op het VOLVO-forum ook al over had) van Ford begint nu toch wel knap irritant te worden.
Ze willen het maar niet gaan zien, dat een korte termijn visie uiteindelijk de doodsteek is. (En Ford is net als GM eigenlijk al failliet.)
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480

