12 September 2006, 14:24
Ik vind het ook zo raar dat ze laten betalen voor een diagnose... Ze stoppen er dan wel tijd in en zo, maar soms loopt dat gruwelijk uit de klauwen. Zo hebben ze een keer bij een vriend van me de halve auto uit elkaar gesloopt. Ze zochten de fout in het brandstofsysteem. 2 dagen sleutelen, niets gevonden. Tot ze het normale onderhoud gingen uitvoeren en een deffecte spanrol tegenkwamen waardoor de distributie een tandje was versprongen.
En reken er maar op dat ie die 2 dagen prutsen ook kon betalen.
Nou ja.. Sommige mensen laten zich pakken.
Mijn ma komt bij de garage, laat onderhoud doen, monteur ZET OP NOTA dat de inlaatspruitstukpakking zijn beste tijd heeft gehad. Keurig. Ma krijgt na een half jaar problemen, gaat naar de garage. Auto 2 dagen kwijt, MAP sensor vervangen, computer vervangen en weer even probleem vrij. Nota: meer dan 1000 euro. Een halve week later begint de tramelant weer, auto 3 dagen kwijt, van alles vervangen... Nee.. Enkel de spruitstukpakking. Maar mooi dat de zogenaamd deffecte computer niet teruggeplaatst werd. Dat was een dure pakking....
En reken er maar op dat ie die 2 dagen prutsen ook kon betalen.
Nou ja.. Sommige mensen laten zich pakken.
Mijn ma komt bij de garage, laat onderhoud doen, monteur ZET OP NOTA dat de inlaatspruitstukpakking zijn beste tijd heeft gehad. Keurig. Ma krijgt na een half jaar problemen, gaat naar de garage. Auto 2 dagen kwijt, MAP sensor vervangen, computer vervangen en weer even probleem vrij. Nota: meer dan 1000 euro. Een halve week later begint de tramelant weer, auto 3 dagen kwijt, van alles vervangen... Nee.. Enkel de spruitstukpakking. Maar mooi dat de zogenaamd deffecte computer niet teruggeplaatst werd. Dat was een dure pakking....
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl